Workshop

NE jako základ produktového managementu

NE jako základ produktového managementu

Tlak zákazníků, obchodu, marketingu či managementu na nové funkce produktů je v mnoha firmách velký. Typické důsledky tohoto tlaku jsou “slavný” prodej funkce jednomu zákazníkovi, která nás pak na údržbě stojí násobně více, než vydělá nebo tlak na “nutné” či “skvělé” funkce, které v praxi nakonec nikdo nepoužívá.

Pro koho je workshop určený?

  • obecně pro lidi kolem produktů

  • produktoví manažeři a produktoví vlastníci

  • vedoucí vývojových týmů

  • UX lidi

  • a podobné role

Obsah kurzu:

V tomto workshopu se blíže podíváme na následující 4 témata:

  • Jádro produktového managementu je o jasné vizi produktu, znalosti trhu a zákazníka, jeho potřeb, ale také hranic systému: co ještě uděláme a co už ne? Na jaký trh už nepůjdeme? Na jaké zákazníky cílíme a které tolik nechceme?

  • Mnohdy také rozhodujeme jen na základě pocitů, neověřujeme naše domněnky, nemáme data a ani nevíme, zda produkt vydělává. Proto je nutné umět efektivně testovat hypotézy, které máme a také aspoň hrubě porovnat náklady nejen na vývoj, ale i na údržbu. A pokud je produkt jen otvírač dveří, vyplatí se nám to v celku?

  • Naše rozhodnutí je pak vhodné neustále vylepšovat na základě konfrontace s realitou, tedy měřit reálné užívání a úspěch produktu, jeho částí a funkcí.

  • V praxi navíc budeme mít vždy omezené kapacity, takže je nutné na základě výše zmíněných vstupů, ověřených hypotéz, měření a reálných dat smysluplně prioritizovat a ostatní věci uspat nebo zahodit.

Termíny:

10. prosinec 2019 - Praha

14. leden 2020 - Bratislava

začátek 9:00, konec 17:00

Cena:

Cena 7200,- Kč (290 €) bez DPH.

V ceně kurzu je zahrnuté občerstvení a oběd. 

Lektor:

Jaroslav Procházka

IČ: 25071505
DIČ: CZ25071505

Adresa:
Edutrea s.r.o., Jeremenkova 17, Praha 4

Kontakt:
info@edutrea.cz

Scroll to top